Ahad, 3 Februari 2013

GENTING HIGHLANDS 2013




Sampai juga saya ditempat yang indah dan cantik,pemandangan yang menarik













Cuaca pula sejuk dan berangin, saya berada di tanah tinggi dan dapat melihat awan berlalu

Dinasour belakang saya ni berbunyi aoung..aoung...macam legends.saya diatas bukit.



Saya berada di dalam indoor berjalan-jalan dan melihat kupon untuk main game yang ada pada esok hari.

saya berjalan-jalan di outdoor dan sempat bermain 9 permainan disini. bagaimanapun ingin datang kembali disini kerana pemandangan nya.

Dimana-manapun saya suka mengambil gambar menjadikan kenangan yang terindah dalam hidup saya yang akan datang.saya masih berada diatas bukit di jabatan dipuncak bukit.

bersama nageena yang saya sayangi.saya bermain permainan disini dan tengok cantik tak

redup dan berangin seolah-olah i luar negara. rumah lama yang unik mcm diperkampungan cina




Tiada ulasan:

Catat Ulasan