Rabu, 30 Oktober 2019

Bakal Perdana Menteri ke 9

hari tu bagi tau mak saya nak jadi menteri dan perdana menteri. tersengih mak sis, lepas sis betulkan yang saya pun boleh dan semua orang boleh kalau tunjuk prestasi bagus. visi dan misi sis negara maju rakyat harmoni sebab terkilan apa yang berlaku terus sakit jiwa jadi sis rasa sis patut sendiri cubalah.😱

macam amani jugak lah cita - citanya.
memang susah nak buang bangsa kan.
politik tetap main helah dan peranan masing - masing demi kepentingan dan kemenangan.😉

muka surat 9, rahman jugak. KALAU TAK 9 ke 11. hahahhahahahaha..


Ahli Politik paling berjaya dan rakyat suka. 7 pintu kena redah bersama teknologi masa  depan. RAHMAN .(6 PERDANA MENTERI MENJADI 1)
PARTI RAKYAT PERTAMA.
Parti rakyat pertama ini memberi kepentingan kepada rakyat yang mana kita tidak dapat kelebihan dari mana pihak serta kerajaan berkonsepkan negara maju rakyat harmoni yang mana semua nak akan keharmonian hidup dan maju. jika perkara ini berlaku , kita semua dapat kelebihan . keutamaan rakyat dan milik kita selama yang kita tidak dapat apa kepentingan serta faedah selama ini. wujud nya parti ini untuk anda semua menikmati kehidupan lebih baik dengan visi keistimewaan milik kita , negara maju rakyat harmoni . ini lah kehidupan yang di nanti selama ini.
Kerajaan ini janjikan untuk lebih kepada kepentingan anda serta negara.
√Tiada Rasuah
√Tiada Kepentingan Peribadi
√Rakyat di angkat martabatnya
√negara maju dan keistimewaan milik kita.
√suara rakyat menjadi keutamaan serta cadangan dan idea.
manifiesto yang akan parti ini janjikan adalah fakta.
Jawatan Kosong Ahli parti rakyat pertama di buka.
Yang mana tak puas hati kepada kepimpinan negara ( parti pakatan harapan, barisan nasional dan Pas) boleh memasuki parti ini. Kurang Ahli POLITIK saya sanggup belajar. Saya hanya memilih parti yang betul dan bagus, saya juga boleh mengubah serta banyak idea. kalau orang terpengaruh nak wujud kan parti saya boleh JOIN.. Saya lagi bagus dari rahman dari najib razak atau atuk TUN mahathir...hahaha... k.baii..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan