Ahad, 9 Januari 2011

Punggai Beach Resort








Beberapa Gambar yang sempat bergambar di Punggai beach resort


Hari sabtu minggu lepas saya pergi ke punggai bercuti bersama rakan-rakan kerja abang.
Saya pagi2 sudah bangun membeli sarapan.Menggantuk mata ini rasanya menyiapkan pakaian untuk berpergian bercuti ke Punggai Resort Beach.Sebelum sampai ke punggai saya & pasangan pergi makan tengahari di bandar penawar,keadaan sekitar penawar sangat bersih nampak kekampungan disana tapi agak sunyi.

Kampung kawasan sana nampak x hiduplah mungkin belum dinaikkan taraf lagi.nampaklah, lebuhraya sedang dibuat.akan datang tempat ini akan menjadi pintu utama menghala highway ke pasir gudang.senanglah bagi sesiapa yang tinggal ditempat perdalaman.

Sampai ketempat beach resort,nampak airnya pasang dan ombaknya kuat tidak boleh mandi tempat sebegini.musim akhir bulan 12.ombaknya, lain macam...boleh tahanlah kat situ
ada swimming untuk orang dewasa dan budak boleh berendam dalam tu.ada taman buaian dan ada tempat bermain bola tampar maksud aku ada gelanggang untuk buat aktiviti.ada kayak ,kasut terompah 3 kaki sekali jalan.macam aktiviti sukan perkampungan gitu.abg pergi mengambil kunci di ofis challet Melor 4 bilik kami.Penat perjalannan tido sekejap,mata tak tahan walaupun 1 jam setengah sahaja untuk sampai kesini. Tidolah sepuas-puasnya kat bilik ni sebab aku memang kuat tidur pun...

Malamnya pula kami be BBQ kat sana.aku tahu makan je lah.siap ada aktiviti hiburan malam,apa lagi irama dan lagu tak dapat dipisahkan..apa lagi berkaraoke masuk token rm1.50 selagu.Berlagu2 aku menyanyi dapatlah 4 buah lagu dah token ada depan mata.aku nyanyi lagu wann.org lama.abang kata kepada kawanya"dia ni pantang dapat lagu free"..Apepun memang best gila

Tiada ulasan:

Catat Ulasan